sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Treeniä ja uusia myyntiponeja

Moro sanoi poro 8)
Hiihtolomaviikolla oltiin koko viikko Kht Merililjassa, reenattiin silloin tällöin. Otettiin mukaan Tico, Leni ja Onni sonni :3 Kun tultiin sitten loman jälkeen takasin, niin ihmettelin aika kovasti, että missäs Leni on... No minähän fiksuna tyttönä olin mun tammaratsuni jättänyt talliin, vaikka oli kyylä suunitelmissa otta se mukaan :'D

Mites teillä kävi muuten sm-kisoijen osallistumisessa? Ite olin koneen äärellä klo 14.00, mutta sitten kun ilmottauduin, niin mulla tuli virhe. Nooh kyllä mä sitten loppujen lopuksi pääsin näyttelyihin Ticon kaa :) En osallistunut mihinkään koulu- tai esteluokkaan, koska tuntuu et tollanen kisaaminen ei ehkä ihan kyl oo mun juttu. 


 Kuten varmaan jo näette, mä tiiän et tää hyppytyyli näyttää oikeesti ihan siis hirveeltä :'D Ja kun katotte mun toista jalkaa, niin sehän ihan uppos tonne x'DD

 Ekaks kun alettiin merin kaa treenaa, niin aateltiin hyppiä takaoihalla, toisin sanoen lunta täynnä olleella nurmikentällä xD Se kyl vaikutti sen verran kovalta, että kyl siinä vois ainaki pieniä esteitä hyppiä, mutta kun me oltiin siinä varmaan noin 15 minuuttia olti, niin se lumi alko mössäyty, ja hyppimisestä tuli aiks vaikeeta...

Sitten me siirryttiin etupihan laattakentälle, jossa sitten varmaan hyppäiltiin joku 30 minuuttia. Päästiin siinä vähäsen vauhtiin ja mentiin vuorotellen jotain pientä rataa :)




 Apuvaaahh..... :'3 Nää kuvat on jotenki vaan niin söpöjä! Meri ja Onni on niin aaawwss :3





 Mun lempikuva kaikkien joukossa. Tässä siis olen mä ja uusin ponini (se on hevonen! xD) Leni :)

 Ja kyllähän Ticokin pääsi katsomaan meijän hyppelyitä :3



 Noniiinh... Tähän loppui hyppykuvat, ja oltiin jo lähdetty Kht Merililjalta. Mä aloin väsätä jotain kivaa myytävää sm-kisoja varten, tein kuolaimia, pari poniakin on valmistumassa ja teen vielä varmaan kaksi, vähän riippuu, kun kangasostoksillakin kävin Kht Caballon ja KitKatPonin kanssa tiistaina 24.2, lähettiin sitten suoraan koulusta mäkkiin, ja sieltä sitten vähän kaikkialle ostaa kivaa tilpehööriä :D


Elikkäs ostin kaupungilta puoli metriä ruskeaa fleeceä, oranssia fleeceä, 2x fimomassaa, harjalankaa, ompelulankaa, ruskeeta nahkaa, nauhaa ja strasseja. 



 Tässä kuvaa toisesta myyntipollesta, valmistuu aika reippaasti :) Harjaa pitää tehdä vielä ihan vähän, niin sitten tää olis valmis. Se toinen myyntiponi on sitten sellanen miniponi :D


 Tässä mä vielä vähäsen Leniä kuvailin hiihtolomalla, Leni on jotenkin van niin mun makuun :P Ja oon juuri nyt tällä hetkellä kipeä, että en kauheesti pysty tekee mitään kun on niin kauhee olo. Postaillaan! :3

-Lilja
Ps. Yritän saada kaikki keskeneräiset videot tehtyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti