keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Sm-treeni viikonloppu Kht Caballolla

Jooooh...
Näin aluksi sanon että tää postaus on ihan kivan pitkä, joten öhömmmm toivottavasti jaksatte lukea tän tonne kommenttiboxille asti, ainakin mä toivon niin. Olin siis koko viime viikonlopun Kht Caballolla yötä, ja mun lisäksi siellä oli KitKatPoni ja Elsa :) Mentiin sinne perjantaina noin kello 18.30. Ekaks KitKatPoni tuli meille, ja mentiin sitten meijän kyydillä. Elsakin tuli siinä jossain vaiheessa, ja alotettiin sitten ratsastaa. Mentiin ainakin esteitä, koulusta en nyt oo ihan varma, mun muisti vähäsen pätkii. Ja mä en hypännyt, koska olin unohtanut mun omien hevosten suitset kotiin, mutta sain ne sitten illalla kuitenkin.

KitKatPoni ja Aaro


Myylle tapahtu jotain.... xD

Hevosia mulla oli mukana siis kaksi, Tico ja Leni. Kun oltiin hypitty, niin sen jälkeen mentiin sisälle, kai me siinä jotain ommeltiin ja katottiin elokuvaa Outolintu. Mää ompelin uutta myyntihevosta sm-kisoihin, mutta vielä en tiedä pääsenkö sinne ollenkaan myymään yhtikäs mitään, vähän on kyllä hidasta toimintaa tämän vuoden järkkäreiltä.

Lauantaiaamuna me herättiin jossain siinä 7.00 aikoihin, taino, Elsa heräs :'D Siellä oli jo kaikki muut hereillä patti mä. Joskus 9 aikoihin me mentiin aamupalalle ja sitten Elsan piti lähtee Vantaalle johonki vaellukseen, joten oltiin sitte kolmisteen. (Mä, Mimuxis ja KitKatPoni) Ekaks me vietiin hepat talliin (ja niitä oli aika paljon) kuvattiin niitä hetki ja sen jälkeen vietiin ne laitsalle. Kun pollet oli ulkona niin me alettiin treenaamaan vähäsen esteillä. Mää taisin mennä Lenillä, jos oikein muistan. 




Tico pihalla :'3





Mun ompelukamat :3

Tää päivä jatkui sit silleen, että meijän porukka lähti vaeltamaan suurelle maastolenkille hiekkakuopalle, joka on täynnä vettä siis xD siis siel voi uida yms. se on vähän niinku lampi. Ja siellä oli sitten ihan sairaan kivaa! Ihan pakko ottaa joskus taas uudestaan, sillon kun voi jopa mennä uimaan :) Oltiin siellä ihan yksin, kukaan ei ollu häiritsemässä meitä. 


Meijän romppeet :3





Tää kuva on musta ja Ticosta, öhömmmm..... mun jalat vaan vammaa



Rakastan tätä kuvaa oikeesti! Tässä on siis KitKatPonin Aaro, jota mä sitten kuvailin. Ja tää on mun mielestä paras otos minkä sain :3 KOSKA AARO


Tico ja iloinen ratsastaja (mä) xD


Ja tässä jotain piaffen harjottelua Ticon kanssa :'D en osaaah

Siirytääns vielä sunnuntaihin. Nyt alko oikee treeni, nimittäin KitKatPonin kidutuskoulu. Se piti meille minikisat :3 MUTTA mentiin ekana esteitä ja sen perään sitten koulua? Kai se näin nyt meni, olen henkilö, jolla on ylisurkea muisti. Kouluilukuvia mulla ei ole, en jaksanut alkaa talentamaan niitä Mimuxisin kuvia xD Instassa kyllä mä niitä laitan vielä tällä viikolla varmaan :)

 Kuvassa: Tico, NoNo ja Opalli





-Lilja

1 kommentti:

  1. xDDD .. kiva postaus :P .. Ja ei elämä osasitkin valita niitä 'onnistuneita' kuvia musta ja Aarosta XDD .. Ja OPALLI .. Mimuxis varmaa kiittää Cx

    - KitKatPoni

    VastaaPoista